середа, 29 квітня 2020 р.

Інформатика (30 квітня)

Тема. Створюємо гру у середовищі програмування Scratch

1. Пригадайте, що таке Scratch.

2. Як розпочати роботу?



  • Перейдіть на сторінку Scratch за посиланням https://scratch.mit.edu/ . Тут ви можете працювати онлайн. Щоб розпочати роботу, натисніть кнопку "Розпочати творити". Коли відкриється сторінка проєкту, перш за все потрібно змінити мову. Для цього у верхньому лівому кутку вікна занйдіть зображення кулі (одразу біля напису Scratch), натисніть на стрілочку і оберіть українську мову зі списку. Далі можете працювати так, як ви це робили на уроці інформатики.
  • Або завантажте програму на комп'ютер: https://scratch.mit.edu/download
3. Завдання для початківців.
Створіть найпростішу гру, у якій акула буде ловити маленьку рибку (за бажанням, героїв можна змінити і придумати власну історію).
Алгоритм створення гри - у наступному відео.


4. Завдання для комп'ютерних геніїв.
Спробуйте створити гру, у якій персонажу потрібно знайти чарівний ключик, оминувши привида. Страшно? І, мабуть, цікаво? Усе в наступному відео.

Немає коментарів:

Дописати коментар