пʼятниця, 20 березня 2020 р.

Літературне читання. Творчість Ганса Крістіана Андерсена

Тема. Життя і творчість Ганса Крістіана Андерсена. Г.К.Андерсен "Гидке каченя"

Сьогодні познайомимося з творчістю датського письменника Ганса Крістіана Андерсена. 
1. Перегляньте презентацію про життя видатного письменника.


Якщо ви уважно дивилися, дайте відповіді на запитання:

  • Де народився Андерсен?
  • Як пройшли його дитинство і юність?
  • Чим він любив займатися?

2. Прочитайте статтю про Г.К.Андерсена у підручнику (ст.143)

3. Прочитайте уривки з казки Г.К.Андерсена "Гидке каченя " у підручнику (ст.144-150).
Словник до твору:
хутір - відокремлене селянське господарство разом із садибою власника.
незграбно - неповоротко
видряпалося - вилізло
галас - крик
юрба - натовп, велика група осіб
селезень - качур
вбога - бідна
попелястий - сірий, кольору попелу
загордів - загордився
глузували - насміхалися

4. Попрацюйте над текстом казки.
Дайте відповіді на запитання.
  • Назвіть головних героїв казки.
  • Де відбувалися події казки?
  • Що найбільше вразило каченят після того, як вони вилупилися?
  • Чому одне каченя вважали гидким?
  • Чого боялася мама-квочка?
  • Як мама-качка переконалася, що найбільше пташеня - не індик?
  • Як пташине подвір'я прийняло гидке каченя?
  • Куди втекло пташеня з подвір'я? Кого воно там зустріло?
  • Де зимувало гидке каченя?
  • Кого воно побачило навесні на озері?
  • На кого перетворилося гидке каченя навесні?
  • Назвіть позитивних та негативних героїв казки.
  • Яка головна думка казки? Знайдіть у казці речення, які виражають головну думку.
5. Розташуйте події, які відбувалися у казці, у правильній послідовності. 

 
6. Вивчіть напам'ять уривок з казки (ст.144, від початку до слів "Вона висиджувала каченят"

7. Перегляньте мультфільм за змістом казки 




або прослухайте аудіоказку.


8. Прочитайте й інші твори Г.К.Андерсена.
Їх можна знайти у домашній бібліотеці або за посиланням: https://www.ukrlib.com.ua/world/author.php?id=71


Немає коментарів:

Дописати коментар