Сьогодні познайомимося з творчістю датського письменника Ганса Крістіана Андерсена.
1. Перегляньте презентацію про життя видатного письменника.
Якщо ви уважно дивилися, дайте відповіді на запитання:
2. Прочитайте статтю про Г.К.Андерсена у підручнику (ст.143)
3. Прочитайте уривки з казки Г.К.Андерсена "Гидке каченя " у підручнику (ст.144-150).
Словник до твору:
хутір - відокремлене селянське господарство разом із садибою власника.
незграбно - неповоротко
видряпалося - вилізло
галас - крик
юрба - натовп, велика група осіб
селезень - качур
вбога - бідна
попелястий - сірий, кольору попелу
загордів - загордився
глузували - насміхалися
4. Попрацюйте над текстом казки.
Дайте відповіді на запитання.
- Назвіть головних героїв казки.
- Де відбувалися події казки?
- Що найбільше вразило каченят після того, як вони вилупилися?
- Чому одне каченя вважали гидким?
- Чого боялася мама-квочка?
- Як мама-качка переконалася, що найбільше пташеня - не індик?
- Як пташине подвір'я прийняло гидке каченя?
- Куди втекло пташеня з подвір'я? Кого воно там зустріло?
- Де зимувало гидке каченя?
- Кого воно побачило навесні на озері?
- На кого перетворилося гидке каченя навесні?
- Назвіть позитивних та негативних героїв казки.
- Яка головна думка казки? Знайдіть у казці речення, які виражають головну думку.
5. Розташуйте події, які відбувалися у казці, у правильній послідовності.
6. Вивчіть напам'ять уривок з казки (ст.144, від початку до слів "Вона висиджувала каченят"
6. Вивчіть напам'ять уривок з казки (ст.144, від початку до слів "Вона висиджувала каченят"
7. Перегляньте мультфільм за змістом казки
або прослухайте аудіоказку.
8. Прочитайте й інші твори Г.К.Андерсена.
Їх можна знайти у домашній бібліотеці або за посиланням: https://www.ukrlib.com.ua/world/author.php?id=71
Немає коментарів:
Дописати коментар