1. Пригадайте, які частини мови ви вже вивчили. Пригадайте правила про них.
Перевірте себе, виконавши вправи.
2. Сьогодні ми познайомимося ще з однією частиною мови. Це - ПРИСЛІВНИК. Сама його назва вказує на те, що прислівники існують разом з якимись словами ("при словах"). Вони допомагають краще висловити думку.
Порівняйте речення: Урок пройшов. Урок пройшов весело і цікаво.
Знайдіть слова, якими доповнили перше речення. Це і будуть прислівники. За їх допомогою уточнили, як саме пройшов урок (весело і цікаво)
Запам'ятайте правило:
Прислівник - це незмінна частина мова, яка називає ознаку дії або пояснює, як, де, коли відбувається дія, куди вона спрямована, і відповідає на питання як? де? куди? коли?
Зверніть увагу на те, що прислівник - це незмінна частина мови, це означає, що прислівники не змінюються за відмінками, вони не мають закінчень. Схожі на закінчення частини основи прислівників є суфіксами: навесн-і, ран-о.
3. Перегляньте відеоурок про прислівник.
Якщо бажаєте переглянути відеоурок повністю, переходьте за посиланням: https://video.novashkola.ua/4-klas/ukrayinska-mova-4-klas/urok-29/
4. Попрацюйте у зошитах.
1) Запам'ятайте нові словникові слова. Запишіть їх у зошит.
Трамвай, тролейбус, напам'ять, вперед, уперед, назад, ззаду.
Знайдіть серед записаних слів прислівники і підкресліть днією лінією.
2) Виконайте вправу 325. Спишіть та підкресліть прислівники. Спробуйте розібрати за будовою прислівники недовго, добре.
Підказка:
3) Пригадайте, що таке синоніми і антоніми.
Синоніми - це слова, близькі за значенням. Антоніми - це слова, протидежні за значенням.
До прислівників також можна дібрати синоніми та антоніми.
Потренуйтеся добирати синоніми до прислівників. Виконаємо вправу 327 разом.
4) Виконайте вправу 328 у зошиті. Попередньо пригадайте, що таке фразеологізми. Для виконання завдання скористайтеся словами для довідки.
5) Потренуйтеся добирати антоніми до прислівників.
6) Виконайте у зошиті вправу 329. Випишіть з тексту прислівники та доберіть до них антоніми (підказка: у цьому тексті 6 прислівників, серед них - слова вже, десь, до цих слів не потрібно добирати антоніми)
7) Виконайте у зошиті вправу 331 (поєднайте частини прислів'їв, підкресліть у реченнях прислівники-антоніми).
8) Перевірте, чи зможете впізнати у тексті прислівники.
1111
ВідповістиВидалитиДуже цікаво!Такі вправи викликають бажання вчитися. Візьму до уваги.
ВідповістиВидалити